Klacht Zooplus.nl: Slechte service van Zooplus

Kattawan23

Op 29 mei een order geplaatst bij dit bedrijf waar ik sinds 2008 klant ben, echter de bestelling heeft mijn betaling van een vorige order gekruist waardoor de huidige order is blijven hangen.Op 30 mei navraag gedaan en mij werd verzekerd dat de betaling was verwerkt en dat de order die zelfde middag zou worden opgehaald door Post.nl. Hiervan zou ik een TT code krijgen per email. Dit verhaal is door meerdere medewerkers bevestigd op 30 mei.
Gisteravond 30 mei geen email ontvangen met een TT code. Vanochtend navraag gedaan en nu wordt verteld dat de order nog niet is verwerkt en dat het niet duidelijk is wanneer dit gaat gebeuren. Geen woord van excuses of empathie. Ook krijg ik geen compensatie. Ik heb twee katten die speciaal voer nodige hebben dat in de winkel niet te krijgen of veel duurder is.

Met spoed mijn order verzenden en excuses aanbieden, en een compensatie voor niet kloppende informatie.

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?