Klacht Zooplus.nl: Zooplus weigert herroepingsrecht

F.Z.

Ik heb onlangs een product (anti-vlooienmiddel) bij zooplus besteld. Echter, tegen de tijd dat het product was geleverd (3 werkdagen later) was ik al bij de dierenarts geweest en is mijn kitten daar behandeld tegen vlooien. Ik heb zooplus dan ook meteen na ontvangst een bericht gestuurd dat ik het product wilde retourneren (zij hebben geen retouradres op de site, hiervoor moet je contact met hen opnemen), maar dit weigeren zij. Op de productpagina staan onderaan namelijk aanvullende voorwaarden waarin staat dat het herroepingsrecht niet van toepassing is op het product.

Wettelijk mogen zij dit product hier niet van uitsluiten en dit heb ik hen gemeld via de mail, met daarin nogmaals het verzoek voor het retouradres. Daarop hebben zij met vrijwel dezelfde reactie als in eerste gereageerd, waarbij ze mijn argument hebben genegeerd.

Ik wil gewoon het product retourneren en het aankoopbedrag teruggestort krijgen.

Aankoopbedrag plus verzendkosten voor retourneren vergoed krijgen!

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!