Klacht zooRoyal.nl: Defecte dure kattenkrabpaal

Klachtnummer
# 142767
Gebruiker
Roger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze dure kattenkrabpaal van 165 euro was binnen enkele maanden defect, niet door gebruik, maar omdat een schroefdraad binnenin een paal niet goed verlijmd was en doorschoot naar binnen waardoor de paal niet meer te bevestigen was. Bedrijf gebeld, foto's gemaild. Was duidelijk, er moest een nieuw onderdeel komen. Drie weken gewacht op onderdeel, intussen nog meerdere keren gemaild en gebeld met bedrijf aangezien nieuwe krabpaal zo onbruikbaar was. Onderdeel kwam eindelijk, weer kapot, niet goed verpakt, dus benodigde schroef scheef en scheur in de bevestigingsplaat. Weer gebeld en foto's gemaild, er zou met spoed een nieuwe paal geleverd worden. Weer een week verder en nog geen onderdeel. De dame aan de telefoon moest het gaan uitzoeken en zou er nog op terug komen, maar zij wenste geen tijdstip/dag af te spreken wanneer wij zouden horen wat het probleem is en bleef door vragen over een nummer dat niet eens op hun eigen factuur staat. ONGEKEND slechte service!!

De oplossing

Met grote spoed het benodigde onderdeel, zodat onze katten op de paal kunnen klimmen ipv in de kerstboom!! Een compensatie voor al het ongemak is op z'n plaats!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat zooRoyal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over zooRoyal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen