Klacht Zoosk.com: ING moet malafide incasso's op een creditcard ongedaan maken.

Klachtnummer
# 256559
Gebruiker
Haroldmoody
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Deze e-mail heb ik op 14 maart 2017 aan de Datingservice Zoosk gestuurd:

Aan: ZOOSK



In november 2016 dacht ik, ik ga eens een maand de
Datingsite ZOOSK uitproberen,

en daarvoor betaalde ik op 22-11-2016 het bedrag van € 30,24
+ € 4, 99 = € 35,23 voor 1 maand lidmaatschap.



Ik ontdekte gauw dat ik totaal niet tevreden was want:

1) Er
staan vooral (of alleen?) nep-profielen op. Het is dus geen datingsite maar een
slinkse manier om geld af te troggelen van klanten.

2) Ik
kreeg een hoop spam toegestuurd, en heb daarvoor het Spam filter aan moeten
zetten om het weg te filtreren.



En toen ontdekte ik dat op 22-12-2016 weer € 30,24 + € 4, 99
= € 35,23 was afgeschreven.

En toen op 22-01-2017 weer € 30,24 + € 4, 99 = € 35,23.

En op 22-02-2017 weer € 30,24 + € 4, 99 = € 35,23.



Ik eis nu het volgende:

1) Dat
dit zogenaamde “lidmaatschap” per direct wordt stopgezet

2) Dat
er geen geld meer van mijn credit card 5248.****.****.8191 wordt
afgeschreven

3) Dat
de bedragen van december t/m februari worden teruggestort, te weten 3 x € 35,23
= € 105,69

4) Dat
ik op deze e-mail een snel antwoord krijg.



Groeten,



Harold Moody

0613311746

Master card: 5248 xxxx xxxx 8191

En wat is er gebeurd:
1) Geen reactie van Zoosk
2) Op 15 maart 2017 is er door Zoosk 2x € 35,23 = € 70,46 afgeschreven van mijn Mastercard bij ING

De oplossing

In eerste instantie neem ik weer contact op met ING en Mastercard, maar het blijkt heel moeilijk te zijn om ongewenste incasso's op een Mastercard te stoppen. Als het weer niet werkt, zal ik mijn Mastercard moeten opzeggen. ING is bijzonder onwillig om ongewenste incasso's terug te draaien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoosk.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoosk.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen