We hebben een jaar geleden met een review op een hotel in Enkhuizen een 3 daagse trip gewonnen met de thalys naar Parijs, na meerdere mails gestuurd te hebben over de afhandeling van de reis, alleen maar vage berichten gehad. Totaal geen bericht thuis gehad met informatie over de reis, over het hotel , helemaal niets! Zo wordt je blij gemaakt met een dode mus! Je wint een reis, en je hoort helemaal niets meer. Zo ga je niet om met mensen toch? Ik vind het rondom schandalig dat ze je zo behandelen.
Gewenste oplossing
Een compensatie
12 reacties
Auteur
Zoover
Datum
Beste Jadore,
Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een bericht op Klachtenkompas achter te laten. We waarderen het dat je contact met ons opneemt.
Graag willen we voor je uitzoeken wat er is gebeurd. We zullen via een privébericht contact met je opnemen.
Vriendelijke groet, Zoover Customer Care Team
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Jadore
Datum
Goedenmiddag,
Dat was [gegevens verwijderd door moderator] van de Jong intra vakanties,
Gr Edwin doedens
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Jadore
Datum
Ik heb gereageerd richting de Jong intra vakanties
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Jadore
Datum
Goedemiddag Ik heb 18 april gereageerd op een mail van Stephan Kroos van de Jong intra, maar nog geen reactie ontvangen.
Verder hebben wij ook nooit iets van een bevestiging of iets dergelijks ontvangen. Ik heb toen aangegeven dat wij door familie omstandigheden niet konden boeken. Mvg Edwin Doedens
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Jadore
Datum
Ik heb mail ontvangen van de heer Kroos, en neem deze week nog contact met hem op.
Auteur
Zoover
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Ook een klacht indienen over Zoover?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.