Klacht Zoover: Gewonnen reis niet gekregen

Jadore

We hebben een jaar geleden met een review op een hotel in Enkhuizen een 3 daagse trip gewonnen met de thalys naar Parijs, na meerdere mails gestuurd te hebben over de afhandeling van de reis, alleen maar vage berichten gehad. Totaal geen bericht thuis gehad met informatie over de reis, over het hotel , helemaal niets! Zo wordt je blij gemaakt met een dode mus! Je wint een reis, en je hoort helemaal niets meer. Zo ga je niet om met mensen toch? Ik vind het rondom schandalig dat ze je zo behandelen.

Een compensatie

Beste Jadore,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een bericht op Klachtenkompas achter te laten. We waarderen het dat je contact met ons opneemt.

Graag willen we voor je uitzoeken wat er is gebeurd. We zullen via een privébericht contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,
    Zoover Customer Care Team
    Goedenmiddag,

Dat was [gegevens verwijderd door moderator] van de Jong intra vakanties,

Gr Edwin doedens
    Jadore
    Ik heb gereageerd richting de Jong intra vakanties
    Goedemiddag
    Ik heb 18 april gereageerd op een mail van Stephan Kroos van de Jong intra, maar nog geen reactie ontvangen.

Verder hebben wij ook nooit iets van een bevestiging of iets dergelijks ontvangen.
    Ik heb toen aangegeven dat wij door familie omstandigheden niet konden boeken.
    Mvg Edwin Doedens
    Jadore
    Ik heb mail ontvangen van de heer Kroos, en neem deze week nog contact met hem op.
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Zoover?