Klacht Zoover: waarom moet ik betalen om te registreren?

sad Niet opgelost
klacht#betalen#registratie

Beste,
Wij zijn een B&B in Frankrijk. Ik heb eerder dit jaar geprobeerd om mij op zoover.nl te registreren. Dit was niet direct gelukt en door de drukte tijdens het seizoen is het mij ontgaan. Eerder deze maand kreeg ik een mail en telefoon van iemand uit Nederland. Zij beweerde dat ik een basispakket van meer dan € 100 moest betalen om mij verder te registreren. Het lijkt mij heel vreemd terwijl collega's B&B'ers helemaal niet moesten betalen. Gelieve mij hier per mail meer informatie over te geven. Alvast bedankt.

Ik wil graag mij registreren op Zoover.nl en dit zonder kosten. Graag wens ik hierover meer informatie.

Zoover
    Beste S. Dellaert,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een bericht op Klachtenkompas achter te laten. We waarderen het dat u contact met ons opneemt.

Op de homepagina van Zoover vindt u helemaal onderaan de pagina een oranje vak met Accommodatie toevoegen. Hierin kunt u uw accommodatie gegevens invullen. Daarna zal ons support team de accommodatie gratis toevoegen. Het kan enkele dagen duren voordat de accommodatie daadwerkelijk zichtbaar is op Zoover. Wanneer de accommodatie online staat krijgt u automatisch bericht.

Waarschijnlijk heeft u contact gehad met een van onze partners, Netstar. Zij bieden verschillende producten en diensten aan die erop gericht zijn om meer boekingen en meer rechtstreekse boekingen te genereren voor uw accommodatie. Voor meer informatie ga naar Netstar.nl.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Zoover Customer Service Team

klacht#betalen#registratie
Beste, Ik weet niet of het opgelost is? Ik heb op accommodatie toevoegen geklikt, maar moest via google mijn mailadres activeren. Verder gebeurde er niets. Mijn excuses, maar gelieve mij verder te helpen. Alvast bedankt. Sabina - Mas de La Pinière

Ook een klacht indienen over Zoover?