Klacht zoprggroep: pedicuren krijg je meer vergoed als je niet in die zorggroep zit

Linkast

mijn moeder is diabeet. ze hebben haar in een zorggroep gedaan. ze wil uit die zorggroep maar de praktijk ondersteunster zegt dat ze er niet uit kan. ik heb bij de zorgverzekeraar na vraag gedaan en die hebben het regelement er op na geslagen en ze zijde dat je er uit kan als je dat wil.
ze moest bij een pedicuren die in de zorggroep zit daar zijn wij er achter gekomen dat de pedicuren niet helemaal vergoed word en buiten de zorggroep wel dit klopt toch niet.
ik heb ook al gevraagd aan de pedicuren of ze de sims code op die factuur wilde zetten zo dat we de rest bij de zorgverzekeraar kunnen decaleren maar dat doet ze niet het kan niet wordt er dan gezegd je moet dat bij de belasting doen. mijn moeder moest vorig jaar bijna € 85 euro zelf betalen al had ze niet in die zorggroep gezeten dan had ze net € 25 zelf moeten betalen

de mensen vrij laten of ze in die zorggroep willen ja of nee.
en dat ze het geld als nog krijgt wat ze zelf had moeten betalen vorig jaar

Wij vinden dat zoprggroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over zoprggroep?