Klacht Zorg en Zekerheid: De klantenservice stuurt je bij voortduring met een kluitje in het riet.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 330000
Gebruiker
Gebruiker1530617476
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afdeling die operatievergoedingen goed moet keuren is structureel niet bereikbaar

De oplossing

Wij bellen al gedurende 14 dagen, bijna dagelijks, om te horen of de vergoeding voor een voorgenomen operatie in België op 5 november a.s. goedgekeurd is.
We krijgen steeds te horen dat de afdeling die er over gaat niet bereikbaar is. Dat ze terug zullen bellen middels een belafspraak. Dat ze morgen beslist aanwezig zullen zijn: "Belt uzelf morgen maar even terug.
Dan blijkt de volgende dag weer voor de zoveelste keer dat "er niemand aanwezig is". Probeert u het morgen nog maar eens.
We willen, nu inmiddels 3 werkdagen voor de ingeplande operatie, weten waar we aan toe zijn. Vandaag nog!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1530617476
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee, Z&Z reageert niet. Maar ik laat me natuurlijk toch nog wel aangenaam verrassen, maar gezien de organisatiestructuur van Z&Z heb ik daar maar een sprankje hoop op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?