Klacht Zorg en Zekerheid: Maken fouten, niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347270
Gebruiker
Slachtoffer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2018 was een rampjaar met deze zorgverzekeraar, ik ben tot 2x toe aangemeld bij het CAK wegens wanbetaling van 6 maanden. Dit bleek in beide gevallen ten onrechte te zijn, waardoor ze na de tweede aanmelding een excuus email hebben verstuurd die ik aan mijn baas op werk kon laten zien. Inmiddels is het weer fout gegaan voor de 3e keer. U kunt zich wel voorstellen dat ik inmiddels enorme reputatieschade heb opgelopen op mijn werk. Als je ze wilt bereiken om alles door te geven is hun administratie afdeling altijd druk en wordt je binnen een week (!) teruggebeld. Ik raad iedereen af hier een verzekering te nemen, want mocht je eenmaal in hun fouten belanden niemand weet wat er aan de hand is. We leven in 2019 en moeten een week wachten totdat we iemand van de administratie te pakken kunnen krijgen. Te zot voor woorden.

De oplossing

Contact opnemen, excuses aanbieden, brief aan mijn werkgever schrijven waarin uitgebreid staat wat ze fout hebben gedaan.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Slachtoffer
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen reactie vanuit de zorgverzekeraar haha, wat een bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry