Klacht Zorg en Zekerheid: Zorg en Zekerheid weigert zorgfacturen voor onze vader en partner ieder voor zich te laten betalen

Astrid

Mijn vader en zijn partner hebben een ziektekostenverzekering bij Zorg & Zekerheid via het collectief van KLM. Zij voeren een gescheiden financiële huishouding en willen de kosten voor Zorg & Zekerheid ook volledig scheiden en ieder hun eigen facturen ontvangen en betalen.

Scheiden van betaling van zorgfacturen van onze vader en partner waarbij ze ieder hun eigen rekening ontvangen en betalen waarbij beiden onder het KLM ziektekostencollectief blijven vallen.

Astrid
    Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie van Zorg & Zekerheid ontvangen.
    Astrid
    Ondanks toezeggingen van Zorg & Zekerheid, heb ik de voorwaarden van KLM nog niet ontvangen.
    Astrid
    Helaas tot op heden nog geen enkele reactie van Zorg & Zekerheid ontvangen.
    Astrid
    Tot op heden nog geen enkele reactie van Zorg & Zekerheid mogen ontvangen voor een passende oplossing. De voorwaarden hebben zij in papieren versies naar mijn vader gestuurd, terwijl ik zijn zaken behartig en gemachtigd ben! De notariële machtiging is in hun bezit. Een dik pakket papier, i.p.v. de digitale versie naar mijn mailadres. Is dit de klant (on)vriendelijkheid van Zorg & Zekerheid?!
    Astrid
    Inmiddels heb ik de voorwaarden die mijn vader (per post) van Zorg & Zekerheid heeft ontvangen doorgespit. Deze was voorzien van een generieke brief en bovendien verstuurd naar het adres van mijn vader (ipv naar mij, zijn dochter) en werd in de brief incorrect vermeld dat mijn vader de polisvoorwaarden heeft aangevraagd (deze heb ik, zijn dochter aangevraagd). Al met al vele in correctheden!

Er staat geen enkele verwijzing in de brief naar een artikel waaruit zou blijken dat mijn vader en zijn partner geen aparte polis zouden kunnen hebben of een gescheiden financiële afrekening van zorgkosten en premie. Bij het doorspitten van de voorwaarden, heb ik hier ook niets over kunnen teruglezen. De door ons verzochte aparte financiële afrekening van zorgkosten kan dus wel degelijk en wordt niet geblokkeerd door de Algemene Voorwaarden zoals Zorg & Zekerheid heeft gesteld. Daarmee nogmaals het verzoek om dit te regelen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Zorg en Zekerheid?