Klacht Zorgeloos-op-Weg.nl: Zorgeloos-op-weg belt niet terug.

Klachtnummer
# 285059
Gebruiker
A. van Zwol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Problemen met de scootmobiel van mijn moeder. Vermoedelijk de accu. Het is binnen de garantieperiode en ze heeft ook nog een verlengde service termijn voor honderden euros bijgekocht. Mijn moeder, een kennis en ik hebben de afgelopen week al verschillende keren gebeld met de klantenservice (via verschillende telefoonnummers). Iedere keer noteert een vriendelijke medewerker de klacht en zegt dat we worden teruggebeld. Er kan geen toezegging worden gedaan binnen welke termijn er wordt teruggebeld. Tot nu toe nog niets gehoord van ze. Mijn moeder kan nu al meer dan een week de deur niet uit.

De oplossing

Direct terugbellen voor een afspraak om de storing te verhelpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zorgeloos-op-Weg.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zorgeloos-op-Weg.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen