Opgelost door Zorgeloosch scheiden: Zorgeloosch is Waardeloos

sad Opgelost
M.Kramer1

Ze hebben ons veel te lang aan het lijntje gehouden en na ruim 4 maanden eigenlijk nog niets voor ons gedaan. Wel duwden ze gelijk na het eerste intake gesprek een forse rekening onder onze neus. Terwijl afgesproken was dat de betaling bij de notaris zou passeren.
Na verschillende mails naar zowel de mediator en finacieel adviseur en het hoofkantoor dat we stoppen met Zorgeloosch en we ons geld terugwillen omdat ze nog niets voor ons gedaan hebben, krijgen we weer van niemand reactie. Ik vind dit Waardeloos. In zo'n pijnlijke situatie zo met je kanten om gaan.. Ze beloven van alles maar hebben voor ons niks kunnen betekenen. Kwam bij ons over of ze het voor het eerst deden. Erg onprofessioneel.

Ons geldbedrag tetugstorten.

Zorgeloosch scheiden
    Beste mevrouw Kramer,
    Wij hebben de klacht inmiddels naar tevredenheid opgelost met de heer Kramer.
    Wij kunnen hier niet inhoudelijke ingaan op de klacht in verband met de privacy van u beide, maar de heer Kramer is volledig op de hoogte.
    Hartelijke groet,
    Team Zorgeloosch

M.Kramer1
Ze laten natuurlijk niets van hun horen. Heel erg onprofessioneel. Na maanden sturen ze eindelijk een mail naar mijn ex dat ze een gedeelte terugbetalen. Ik moet er maar op vertrouwen dat dat goed is gegaan aangezien ik geen inzicht meer heb in de bankzaken van mijn ex

Ook een klacht indienen over Zorgeloosch scheiden?