Opgelost door Zorgeloosch scheiden: Zorgeloosch is Waardeloos

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 268303
Gebruiker
M.Kramer1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze hebben ons veel te lang aan het lijntje gehouden en na ruim 4 maanden eigenlijk nog niets voor ons gedaan. Wel duwden ze gelijk na het eerste intake gesprek een forse rekening onder onze neus. Terwijl afgesproken was dat de betaling bij de notaris zou passeren.
Na verschillende mails naar zowel de mediator en finacieel adviseur en het hoofkantoor dat we stoppen met Zorgeloosch en we ons geld terugwillen omdat ze nog niets voor ons gedaan hebben, krijgen we weer van niemand reactie. Ik vind dit Waardeloos. In zo'n pijnlijke situatie zo met je kanten om gaan.. Ze beloven van alles maar hebben voor ons niks kunnen betekenen. Kwam bij ons over of ze het voor het eerst deden. Erg onprofessioneel.

De oplossing

Ons geldbedrag tetugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Zorgeloosch scheiden
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Kramer,
    Wij hebben de klacht inmiddels naar tevredenheid opgelost met de heer Kramer.
    Wij kunnen hier niet inhoudelijke ingaan op de klacht in verband met de privacy van u beide, maar de heer Kramer is volledig op de hoogte.
    Hartelijke groet,
    Team Zorgeloosch

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.Kramer1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze laten natuurlijk niets van hun horen. Heel erg onprofessioneel. Na maanden sturen ze eindelijk een mail naar mijn ex dat ze een gedeelte terugbetalen. Ik moet er maar op vertrouwen dat dat goed is gegaan aangezien ik geen inzicht meer heb in de bankzaken van mijn ex
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zorgeloosch scheiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen