Klacht Zorginstituut Nederland: Geen duidelijke reactie op mijn betaling

Merse

Geachte heer, mevrouw,

In juni ben ik afgemeld als wanbetaler. Ik heb aan de volgende instantie betaald:
- CJIB 1725,96 euro
- Flanderijn 4002,91 euro
- Flanderijn 539,66 euro
- Cannock Chase 293,28 euro

Daarnaast had ik IZA al maand juli en aug betaald. Nu heb ik een eindnota van 714,72 euro ontvangen van Zorginstituut Ned en het CJIB. Volgens het Zorginstituut Ned hebben zij 1200,00 euro van het CJIB ontvangen hoewel ik 1725,96 euro aan het CJIB heb betaald. Mijn vraag is waar is de rest van mijn geld gebleven? Graag wil ik een herberekening hebben van mijn dossier. Voordat ik al deze bedrijven ging betalen had ik ze in mei gebeld en gevraagd wat is mijn precieze schuld. De bovenste bedragen hebben ze aangegeven en die bedragen zijn ook uitbetaald aan hun. Hoe kom het CIJB en Zorginstituut Ned opeens met 714,72 euro. Dit klopt niet.

Vriendelijk verzoek ik nogmaals een herberekening van mijn dossier.

Sherma Oriakhi-Merselina
BSN 228114342

Vriendelijk verzoek ik nogmaals een herberekening van mijn dossier. Ik ben van mening dat mijn totale schuld is afgelost bij zowel CJIB en het Zorginstituut Nederland.

Wij vinden dat Zorginstituut Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!