Klacht Zorgkiezer.nl: Ik voel mij belazerd door zorgkiezer.nl

Klachtnummer
# 450777
Gebruiker
sandocan60
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 26 december 2019 ben ik overgestapt van zilverenkruis naar Ditzo en ik zou maart begin april een elektrische tandenborstel cadeau krijgen van zorgkiezer.nl.

Op 4 heb ik gemaild met zorgkiezer.nl en men kon in het systeem zien dat ik ben overgestapt en dat ik de beloofde elektrische tandenborstel krijgt.

Op 16 maart heb ik weer een mail gestuurd naar zorgkiezer.nl met de vraag waar mijn cadeau blijft. Op 16 maart kreeg ik een email van zorgkiezer.nl met de mededeling dat er wordt gewacht met het versturen van mijn cadeau door de corona crisis en ik zou dan een email ontvangen met een vouchercode en de locatie waar ik de elektrische tandenborstel kan ophalen.

Op 17 maart kreeg ik een email van zorgkiezer.nl waarin ze aangeven het niet verantwoord vinden die elektrische tandenborstel nu op te sturen. Intussen heb ik 2x gebeld met zorgkiezer.nl en dan krijg ik een andere mededeling te horen......Ik ben in de war.

Op 2 juni j.l weer een mail gestuurd naar zorgkiezer.nl met de vraag waar mijn cadeau blijft nadat ik niets meer van zorgkiezer.nl hebt vernomen sinds mijn laatste mail. Op 3 juni j.l reageert zorgkiezer.nl dat het de bedoeling is om de elektrische tandenborstel halverwege juni worden geleverd. Ik vertrouw zorgkiezer.nl totaal niet gezien de gang van zaken.



De oplossing

Ik eis dat de beloofde elektrische tandenborstel nu echt wordt opgestuurd en zo hun belofte nakomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Zorgkiezer.nl
    Datum
    Beste,

    Wij vinden het ook jammer dat deze actie langer duurt dan gedacht. Vanwege de corona crisis hebben wij samen met de samenwerkende partij niet de verantwoordelijkheid willen nemen om duizenden mensen de straat op de sturen vanwege een tandenborstel.
    Nu er versoepelende maatregelen zijn doorgevoerd hebben wij het distributieproces wederom opgestart.

    Het is de bedoeling dat de tandenborstels in juni worden geleverd en opgehaald kunnen worden. Binnen twee weken ontvang je meer informatie van ons over een definitieve datum en de locatie van jouw pickup point.

    Met vriendelijke groet,

    Team ZorgKiezer.nl

Ook een klacht indienen over Zorgkiezer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen