Klacht Zorgkiezer.nl: Puur bedrog

Sylvia

Mijn zoon is per 2020 via Zorgkiezer overgestapt naar een andere zorgverzekering, maar de beloofde tandenborstel heeft hij nog steeds niet. We hebben er al 4 keer over gebeld de afgelopen maanden en elke keer wordt er gezegd dattie er aan komt. Maar nee hoor. Puur bedrog dus!

Ik wil dat mijn zoon de beloofde electrische tandenborstel zsm krijgt.

Zorgkiezer.nl
    Beste Sylvia,

Wij snappen dat jouw zoon de tandenborstel graag zo snel mogelijk in huis wilt hebben, en wij willen die natuurlijk ook zo snel mogelijk leveren. Helaas is het niet zo simpel als een aanvraag doen en dat de volgende dag de tandenborstel voor de deur op de stoep ligt. Wij wachten eerst tot het einde van de overstap periode en zodra wij de terugkoppeling hebben gekregen van alle zorgverzekeraars over iedereen die via onze site is overgestapt, dan weten wij zeker wie er allemaal een tandenborstel van ons krijgt. Wij hebben daarom ook vanaf het begin van de overstap periode maart/april aangehouden als de periode waarin wij de tandenborstel gaan sturen.Alle informatie over onze tandenborstelactie kan je vinden op onze website: https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekering/info/gratis-elektrische-tandenborstel. Deze informatie zou ook over de telefoon gecommuniceerd moeten zijn.
    Als je zoon tijdens de actieperiode is overgestapt naar een andere verzekeraar op Zorgkiezer.nl, dan heeft recht op één tandenborstel per adres. Ik zie in ons systeem op de aanvraag dat je zoon een geldige overstap maakt, dus hij krijgt een tandenborstel van ons! De tandenborstel wordt dus los verstuurd na controle en bevestiging van de verzekeraar. Doordat we afhankelijk zijn van de richtlijnen die worden gegeven rondom het corona virus, is het nog niet zeker wanneer de tandenborstels klaar liggen bij de pick-up points. Zodra wij hier meer duidelijkheid over hebben krijg een mail van ons hierover, ik hoop dat je deze situatie begrijpt.
    Wij werken ontzettend hard om te zorgen dat iedereen de tandenborstel zal ontvangen. Binnenkort gaat er meer informatie vanuit ons komen met betrekking tot de levering van de tandenborstels.

Het Zorgkiezerteam.
    Beste Zorgkiezerteam,

Het is bepaald niet dat hij gisteren de aanvraag heeft gedaan en vandaag die borstel verwacht. Zijn aanvraag is in november 2019 gedaan.
    Betere communicatie van jullie kant is zonder meer een verbeterpunt.

Vriendelijke groet,

Sylvia
Geen. Ze zijn hun belofte tot op heden - 26 mei 2020 - niet nagekomen. Wacht dus al ruim 6 maanden op de beloofde tandenborstel.

Ook een klacht indienen over Zorgkiezer.nl?