Opgelost door Zorgmiddelenaanhuis.nl: Artikel retour gestuurd, geen enkele reactie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 544099
Gebruiker
Y.A. Siem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na retourmelding stuurde ik het artikel ongeopend in de verpakking retour. Inmiddels is het wel retour ontvangen (volgens track-&trace code DHL), maar ik heb tot op heden van de verkoper helemaal niets vernomen, geen enkele communicatie. Ik krijg nu wel een link van AfterPay om te betalen. Vervolgens krijg ik dan betalingsherinneringen van AfterPay, maar ik ga niet betalen en dan m'n geld nooit meer terugzien.

De oplossing

Het artikel crediteren via AfterPay.

1 reactie

  1. Auteur
    Zorgmiddelenaanhuis.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Y. Siem,

    U heeft u bestelling geplaatst op 21-06-2021. Dit betekent dat u uw bestelling heeft gekregen uiterlijk 23-06-2021.
    Wij hebben de bestelling retour ontvangen op 01-07-2021.
    Ook wij hebben nog andere werkzaamheden en kunnen niet alles dezelfde dag verwerken. Ook zit het weekend er nog tussen.
    Het zou u sieren als u iets meer geduld toont in de toekomst en niet denkt dat uw bestelling de enigste is bij onze winkel/webshop. U heeft ons zelfs al een 1 gegeven als recensie wat zeer slecht is voor ons als bedrijf op de dag dat uw pakket retour is ontvangen. Bij klanten zo als u kunnen wij het echt nooit goed doen.

    Maar om u gerust te stellen heb ik zojuist uw retour verwerkt en wij zouden het zeer waarderen als u uw recensie aanpast want dit is een onterechte negatieve recensie en dat is niet eerlijk ten opzichte van mij of het andere personeel wat keihard werkt voor elke klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y.A. Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blijkbaar is het geen professionele webshop, gezien de reactie. Maar goed, het is in ieder geval opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zorgmiddelenaanhuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen