Opgelost door Zorgmiddelenaanhuis.nl: Artikel retour gestuurd, geen enkele reactie

sad Opgelost
Y.A. Siem

Na retourmelding stuurde ik het artikel ongeopend in de verpakking retour. Inmiddels is het wel retour ontvangen (volgens track-&trace code DHL), maar ik heb tot op heden van de verkoper helemaal niets vernomen, geen enkele communicatie. Ik krijg nu wel een link van AfterPay om te betalen. Vervolgens krijg ik dan betalingsherinneringen van AfterPay, maar ik ga niet betalen en dan m'n geld nooit meer terugzien.

Het artikel crediteren via AfterPay.

Zorgmiddelenaanhuis.nl
    Beste Y. Siem,

U heeft u bestelling geplaatst op 21-06-2021. Dit betekent dat u uw bestelling heeft gekregen uiterlijk 23-06-2021.
    Wij hebben de bestelling retour ontvangen op 01-07-2021.
    Ook wij hebben nog andere werkzaamheden en kunnen niet alles dezelfde dag verwerken. Ook zit het weekend er nog tussen.
    Het zou u sieren als u iets meer geduld toont in de toekomst en niet denkt dat uw bestelling de enigste is bij onze winkel/webshop. U heeft ons zelfs al een 1 gegeven als recensie wat zeer slecht is voor ons als bedrijf op de dag dat uw pakket retour is ontvangen. Bij klanten zo als u kunnen wij het echt nooit goed doen.

Maar om u gerust te stellen heb ik zojuist uw retour verwerkt en wij zouden het zeer waarderen als u uw recensie aanpast want dit is een onterechte negatieve recensie en dat is niet eerlijk ten opzichte van mij of het andere personeel wat keihard werkt voor elke klant.

Y.A. Siem
Blijkbaar is het geen professionele webshop, gezien de reactie. Maar goed, het is in ieder geval opgelost.

Ook een klacht indienen over Zorgmiddelenaanhuis.nl?