Klacht Zorgplaza: aanpassing fitformstoel

W.B

Ik heb bij deze firma een nieuwe fitform staopstoel besteld en bij aflevering werd mij nogmaals verzekerd dat als er wat was zij gelijk langs zouden komen om stoel aan te passen. Wel nu word mij gezegd dat ik €.95,00 te weinig heb betaald terwijl wij mondeling een korting kregen. Welke men zich nu in eens niet meer kan herinneren. Maar dat terzijde. De stoel zou een zitdiepte krijgen van 50 cm en een zitbreedte van 53cm. Toen stoel na 10 weken werd geleverd ben je blij en let je niet op zulke afspraken Kort na dat we de stoel hadden ging we 8 week op vakantie Maar na paar dagen thuis had ik zo van nee zit niet goed. Maar nog voor ik ze gebeld had kreeg ik een bericht dat zij nog graag die €.95,00 wilden ontvangen. verontwaardigt heb ik gereageerd en dat ik niet de stoel die was zoals ik had besteld zitdiepte kon men aanpassen rest niet maar pas als ik het restant had betaald. Dit slaat natuurlijk nergens op Maar ja en nu

Zitdiepte en breedte aanpassen en dan praten over die vergeten korting En als dit niet aangepast kan worden naar weder zijder goedkeuring Geld terug en stoel weer meenemen en mijn oude stoel terug.

Wij vinden dat Zorgplaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zorgplaza?