Klacht zorgthuiswinkel: zou graag het betaalde product thuis ontvangen

Klachtnummer
# 305233
Gebruiker
G. Kastanje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 10-05-2018 Toiletstoel besteld maar heb tot op heden geen reactie gehad . Heb 50 Euro overgemaakt op stichting SISOW
Referentie : 2018-05-10 13:43 005000326647485

De oplossing

'N toiletstoel .

1 reactie

  1. Auteur
    zorgthuiswinkel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hogerheijde,

    Mijn excuses dat uw toiletstoel niet verstuurd was.
    Door een nu nog onbekende reden gaf de software van de webshop aan dat uw bestelling niet betaald was waardoor deze ook niet verstuurd werd.

    Ik heb uw betaling nu handmatig gecontroleerd en het is inderdaad gewoon betaald.

    Ik heb vandaag een toiletstoel ingepakt en opgestuurd.

    Het track en trace nummer van het pakket is:
    51210075210456

    We hebben het verzonden via GLS en via de website www.gls-info.nl kunt u meer informatie krijgen over het tijdvak van bezorgen.

    Nogmaals mijn excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent

    Zorgthuiswinkel.nl

Ook een klacht indienen over zorgthuiswinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen