Klacht Zorgtoeslag.nl: Duidelijk vermelden!

Conn

Als je via de site zorgtoeslag.nl zorgtoeslag aanvraagt wordt er na 6 weken 24,50 euro van je rekening afgeschreven. Als je googled op zorgtoeslag komt zorgtoeslag.nl bovenaan te staan. Je denkt dat je bij een overheidsinstantie komt. maar dat is niet het geval. Als je niet dagelijks dit soort formulieren invult vind ik dit een vorm van misleiding, de belasting dienst doet dat gratis. Als ik had geweten dat het 24,50 kost had ik het niet ingevuld, vraag niet voor niks zorgtoeslag aan?!! Hoop dat ook op een correctie van jullie kant. BVD!

Geld retour

Zorgtoeslag.nl
    Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is. Zorgtoeslag.nl biedt een gemakkelijk alternatief om zorgtoeslag aan te vragen, te wijzigen of stop te zetten. Bij onze dienst is er geen DigiD-code benodigd en worden de gegevens gecontroleerd op mogelijke onjuistheden. Bovendien bieden wij de mogelijkheid tot ondersteuning en advies per telefoon en e-mail. Wij vermelden op de homepage dat wij een intermediair zijn. Bij het kopje ‘Wat is dit’ wordt uitgelegd wat onze dienstverlening als intermediair inhoudt en welke kosten hiermee zijn gemoeid. Onder het kopje ‘Veelgestelde vragen’ is bovenaan ook te lezen dat wij geen onderdeel van de Belastingdienst zijn. Ook wordt hier nogmaals uitgelegd wat Zorgtoeslag.nl als dienst aanbiedt. Na het invullen van het stappenplan vragen wij de aanvrager expliciet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, het feit dat wij de aanvraag indienen bij de belastingdienst en ook expliciet met het incasseren van de vergoeding. Wanneer hier niet mee akkoord wordt gegaan, krijgen wij absoluut geen gegevens binnen. Wordt hier wel mee akkoord gegaan, dan komt de aanvraag in ons systeem binnen en zal deze door ons worden gecontroleerd, verwerkt en ingediend. De aanvraag wordt via een beveiligde digitale koppeling met de Belastingdienst verzonden. Hiervan wordt per e-mail een bevestiging verstuurd naar het e-mailadres zoals dat is opgegeven in de aanvraag. In deze bevestiging wordt nogmaals vermeld welke kosten er in rekening worden gebracht, alsmede het bestaan van de periode van 7 werkdagen waarbinnen kosteloos kan worden geannuleerd. Mocht u verdere vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    Zorgtoeslag.nl
    Conn
    In mijn mail die ik net jullie (zorgtoeslag) mocht ontvangen staat nog onder :
    Wij merken dat deze kwestie u erg hoog zit. Wij zullen de kosten voor de aanvraag daarom afboeken, wij verlangen geen betaling van uw kant.
    Betekent dit nu dat ik de 24,50 terug gestort krijg???
    Conn
    NOOIT de 24,50 retour gekregen!! en zorgtoeslag heb ik ook nog steeds niet. Vind dit heel slecht, naar en zoek het hogerop. En zal zeker het woord verspreiden NIET je te laten 'vangen' door NEP zorgtoeslag.nl !

Conn

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?