Klacht Zorgtoeslag.nl: Kosten voor aanvragen van zorgtoeslag 2014 - een diefstal

lo

Ik heb vandaag een brief ontvangen van zorgtoeslag.nl en op de brief staat dat mijn dochter 32,00 euro moet betalen.
Ik heb de belastingdienst gebeld om te vragen of het geld kost als wij zorgtoeslag aanvragen, waarop ik het antwoord kreeg dat het gratis is.
Mijn dochter en ik hebben via die site zorgtoeslag.nl aangevraagd, niet wetende dat dit dus geld kost. We dachten dat dit site was van de belastingdienst . Wij hebben geen brief ontvangen van zorgtoeslag.nl dat dit geld kost ook geen bevestiging dat we dit binnen 7 dagen konden annuleren, helemaal geen informatie.
Mijn dochter heeft geen geld op zijn bankrekening, daardoor kon zorgtoeslag.nl het bedrag 24,5o eu afschrijven.

Ja ik vind dit een diefstal en ik wil dit niet betalen!

Zorgtoeslag.nl
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is.Zorgtoeslag.nl biedt een gemakkelijk alternatief om zorgtoeslag aan te vragen, te wijzigen of stop te zetten. Bij onze dienst is er geen DigiD-code benodigd en worden de gegevens gecontroleerd op mogelijke onjuistheden. Bovendien bieden wij de mogelijkheid tot ondersteuning en advies per telefoon en e-mail.Wij vermelden op de homepage dat wij een intermediair zijn. Bij het kopje ‘Wat is dit’ wordt uitgelegd wat onze dienstverlening als intermediair inhoudt en welke kosten hiermee zijn gemoeid. Onder het kopje ‘Veelgestelde vragen’ is bovenaan ook te lezen dat wij geen onderdeel van de Belastingdienst zijn. Ook wordt hier nogmaals uitgelegd wat Zorgtoeslag.nl als dienst aanbiedt.Na het invullen van het stappenplan vragen wij de aanvrager expliciet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, het feit dat wij de aanvraag indienen bij de belastingdienst en ook expliciet met het incasseren van de vergoeding.Wanneer hier niet mee akkoord wordt gegaan, krijgen wij absoluut geen gegevens binnen. Wordt hier wel mee akkoord gegaan, dan komt de aanvraag in ons systeem binnen en zal deze door ons worden gecontroleerd, verwerkt en ingediend. De aanvraag wordt via een beveiligde digitale koppeling met de Belastingdienst verzonden.Hiervan wordt per e-mail een bevestiging verstuurd naar het e-mailadres zoals dat is opgegeven in de aanvraag. In deze bevestiging wordt nogmaals vermeld welke kosten er in rekening worden gebracht, alsmede het bestaan van de periode van 7 werkdagen waarbinnen kosteloos kan worden geannuleerd.Mocht u vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    Zorgtoeslag.nl
    lo
    Nee ik ben absoluut niet eens met zorgtoeslag.nl reactie. Zorgtoeslag betekent : gratis overheidsmaatregelen subsidie ​​voor uw zorgverzekering , beschikbaar voor mensen met niet genoeg om alles te dekken, het is vrij om te aanvragen. Iedereen weet dat!!!. Dus dit bedrijf geeft missgebruikt dit feit om hun voordelen Hun naam maakt iedere denken dat het een overheidsmaatregelen website is . Maar wie in de hemel zal denken dat dit een bedrijf is dat een bureaucratie gewoonte heeft gestolen!
    lo
    Plus, zijn deze subsidies te geven aan mensen die niet genoeg om de tegenwoordig dure ziektekostenverzekering kunnen dekken. Vooral voor kinderen die net 18 geworden en gewoon leren over hun wettelijke benefiets. Ik vond dit een gewoon blindelings stelen
    lo
    Als je naar hun website gaat, daar is meteen in online formulier om in te vullen. Daar moet er op de voorpagina (eerste pagina) al een genoeg grote meldingen te informeren hoeveel zal deze dienst kost en dat ze NIET van de Belasting dienst en dus niet overheidsmaatregelen zijn.
    lo
    Echter, er is niets over dit! je je realiseert alleen als je een rekening van hen. Ze zeiden dat ze een e-mail bevestiging geven gestuurd , die we nooit ontvangen. Als je gaat en doet het hele proces is er geen plaats te vinden informatie over deze kosten, ook niet aan het einde van de transacties alleen dan wanneer je ga en zoek zelf in elk tabblad met links en informatie. Dat u normaal gesproken niet doet omdat "je weet het een gratis dienst van de overheid is"
    lo
    Ik heb 2 weken geleden gereageerd op Zorgtoeslag.nl reactie. Gisteren krijgt een email van consumentenbond dat mijn klacht afsluiten was omdat ik niet gereageerd heb. Dus, totaal slecht behandelt en geen oplossing dus.

lo

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?