Klacht Zorgtoeslag.nl: Misleidend

MPardesie

Ik ben naar mijn idee misleid door zorgtoeslag.nl.
Zij gaven mij dmv de naam van de site en de stappen waar ik doorheen moest het idee dat ik via de belastingdienst aan het handelen was. Opeens werd er €39,50 van mijn rekening afschreven, na mijn zogenaamd wettelijke bedenkperiode. Heel slim uiteraard. Ik heb via de mail direct na afschrijving aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van deze diensten en het geld gestorneerd heb. De medewerker gaf aan dat dit niet mogelijk is en ik een betalingsherinnering ontvang.

Afzien van diensten van Zorgtoeslag.nl en graag geen betalingsherinnering.

Zorgtoeslag.nl
    Geachte heer/mevrouw Pardesie,

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Er kan echter geen sprake van misleiding zijn. Als online belastingadviseur geven wij op de homepage al aan dat wij een intermediair zijn. Naast de informatie die wij geven bij de Veelgestelde Vragen, en het kopje 'Over ons', wordt u ook tijdens het stappenplan tijdens iedere stap geïnformeerd over de verwerkingskosten. Na de gratis en vrijblijvende berekening heeft u ervoor gekozen om de aanvraag bij ons in te dienen. Daarbij heeft u expliciet aangegeven akkoord te gaan met onze dienstverlening en bijbehorende kosten.

Vervolgens is er een e-mail ter bevestiging verzonden waarin nogmaals onze dienst en bijbehorende verwerkingskosten werden vermeld, alsmede de wettelijke annuleringstermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn heeft u de aangevraagde dienst niet geannuleerd, waarna uw aanvraag door ons is gecontroleerd, verwerkt en ingediend. Hierna zijn de kosten voor deze dienst geïncasseerd. Uiteraard vindt deze incasso niet eerder plaats dan wanneer de dienst feitelijk heeft plaatsgevonden.

Zoals eerder per e-mail ook aan u gecommuniceerd is, kwam uw annulering na de wettelijke annuleringstermijn en na het daadwerkelijk indienen van de aanvraag. Het was toen niet mogelijk meer uw aanvraag te annuleren.

Mocht u aanvullende vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen we graag van u.

Zorgtoeslag.nl

MPardesie

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?