Klacht Zorgtoeslag.nl: Misleidende site van zorgtoeslag.nl voor aanvraag zorgtoeslag

H. den Uijl

Onze minderjarige dochter heeft zorgtoeslag aangevraagd via zorgtoeslag.nl en had niet in de gaten dat het een betaalde site was. Ik heb ook gekeken en het is inderdaad niet duidelijk dat ervoor betaald moet worden. Wat ook wel blijkt uit de vele klachten die je op internet kunt vinden. We hebben de opdracht geannuleerd een aantal dagen nadat het bedrag was afgeschreven. We hadden 14 dagen na de aanvraag moeten annuleren, maar als je niet in de gaten hebt dat het een betaalde site is dan doe je dat niet. Ze schrijven daarom heel slim het bedrag pas na 14 dagen af zodat je niet meer kunt annuleren. Ook via de belastingtelefoon kreeg ik te horen dat heel veel mensen zich misleid vinden.

Annulering van de opdracht en betaling.

H. den Uijl
Er is niets aangeboden, ze gaan gewoon door met hun misleidende dienstverlening. Ondanks valide argumenten en zeer vele negatieve reacties op diverse klachtensites. Zeer slecht

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?