Klacht Zorgtoeslag.nl: Misleidende website

Desy

Een maand geleden zorgtoeslag aangevraagd.De site wat als eerst op mijn zoekopdracht kwam was zorgtoeslag.nl. De site is zodanig vormgegeven dat ik meende rechtstreeks bij de Belastingdienst/toeslagen mijn zorgtoeslag te hebben aangevraagd.De opmaak van de site, het woordgebruik duiden daar op. Ook geeft de site niet duidelijk aan dat het om een tussenpersoon gaat. Als ik ook maar enigszins het vermoeden had gehad dat ik met een tussenpersoon had te maken, zou ik daarvan geen gebruik hebben gemaakt. Plotseling word er een bedrag van29,50uit mijn bankrekening geincasseerd zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.Ik heb ook geen bevestiging e-mail van hun gekregen.Ik heb het bedrag teruggevorderd en dan pas heb ik een e-mail van hun gekregen waarin ze beweren dat ik29,50 aan hun verschuldigd ben..Ik hoop dat jullie met mijn klacht wat kunnen doen zodat dit bedrijf uit de lucht gaat en ze niet meer mensen op die lage maneer gaan oplichten.

1)Zorgtoeslag.nl uit de lucht gaat
2)Mijn persoonlijke gegevens uit de datebase van dit bedrijf worden verwijdert
3)De vordering geseponeerd wordIk

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?