Opgelost door Zorgtoeslag.nl: service kosten 24,50 euro ?

Leo

Als je via de site zorgtoeslag.nl zorgtoeslag aanvraagd wordt er na 6 weken 24,50 euro van je rekening afgeschreven. Als je googled op zorgtoeslag komt zorgtoeslag.nl bovenaan te staan. Je denkt dat je bij een overheidsinstantie komt. maar dat is niet het geval. De kosten 24,50 voor jongeren zijn veel te hoog. De belasting dienst doet dat gratis.

Terug storting van 24,50 euro

Zorgtoeslag.nl
    Geachte heer, Wij betreuren het dat de dienstverlening van Zorgtoeslag.nl niet naar uw tevredenheid is. Zorgtoeslag.nl biedt een gemakkelijk alternatief om zorgtoeslag aan te vragen, te wijzigen of stop te zetten. Bij onze dienst is er geen DigiD-code benodigd en worden de gegevens gecontroleerd op mogelijke onjuistheden. Bovendien is er per telefoon en e-mail contact op te nemen om vragen te stellen of begeleid te worden. Wij vermelden op onze website wat onze dienstverlening als intermediair inhoudt. Hierbij geven wij aan dat wij geen onderdeel zijn van de Belastingdienst en welke kosten er met onze dienstverlening zijn gemoeid. Na het invullen van het stappenplan vragen wij de aanvrager expliciet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, het feit dat wij de aanvraag indienen bij de belastingdienst en ook expliciet met het incasseren van de vergoeding.
    Wanneer hier niet mee akkoord wordt gegaan, krijgen wij geen gegevens binnen. Wordt hier wel mee akkoord gegaan, dan komt de aanvraag in ons systeem binnen en zal deze door ons worden gecontroleerd, verwerkt en ingediend. De aanvraag wordt via een beveiligde digitale koppeling met de belastingdienst verzonden. Wij merken dat deze kwestie u erg hoog zit. Wij hopen dat de oplossing die wij u in ons contact per e-mail hebben geboden, naar uw tevredenheid is. Mocht u verdere vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons opMet vriendelijke groet,
    Zorgtoeslag.nl
    Leo
    24,50 euro service kosten is terug gestort door zorgtoeslag.nl. netjes geregeld. jammer voor de mensen die niet klagen die zijn hun 24,50 euro kwijt.

Leo

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?