Klacht Zorgtoeslag.nl: Toeslag aanvragen hoeft niet betaald te worden............?

Mallebabbe

Bij de belastingdienst kun je toeslagen aanvragen, onbetaald wel te verstaan. Daar word door "Toeslagen.nl" 25 euro voor gevraagd. Zou je dat kunnen betalen, vraag je geen toeslagen aan.

Ik heb veelvuldig gebeld met de belastingdienst en toeslagen.nl. Belastingdienst spreekt er schande van en verzoekt om niet te betalen. Doordat er betaald word, word er een topplek gekocht, om bovenaan het overzicht te blijven staan.
Ik heb ook veelvuldig gebeld met toeslagen.nl en gezegd, dat ik het niet betalen kan. De meneer zat waarschijnlijk te lunchen et zijn kinderen. De service die hij mij mededeelde, was, dat er gecontroleerd werd door hem, of ik mijn gegevens wel goed heb ingevuld. Vreemd, want ik zal zelf wel weten wat ik ingevuld heb lijkt mij.

Inmiddels heeft meneer er een incassobureau op gezet, met een fikse boete.

Ik zou het heel wenselijk en fatsoenlijk vinden, dat deze zaak stopt. Word er verdrietig van, dat er over dit soort aanvragen, over de rug van mensen geld gevraagd word, wat totaal onterecht is. Heb inmiddels de nodige klachten hierover gelezen en besloten om ook een klacht te schrijven. Hoe meer hoe eerder dit gestopt kan worden. Iedereen moet hard werken voor zijn geld, maar niet op deze manier. Word oppaspapa of zoek een baan.

Ook een klacht indienen over Zorgtoeslag.nl?