Klacht Zorgverzekeraar OZF: OZF ACHMEA Blijft ONBETROUWBAAR in zijn gemaakte afspraken.

Klachtnummer
# 388402
Gebruiker
P. Lemmens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

OZF ACHMEA Blijft ONBETROUWBAAR in zijn gemaakte afspraken. Om de 4 maanden moet om medische redenen een hulpmiddel vervangen worden. De afspraak met OZF en de leverancier is dat dit pas om de 6 maanden mag. Gezien de medische noodzaak met OZF afgesproken dat op medische verwijzing van de revalidatiearts dit op een andere termijn kan. Het is nu in het afgelopen jaar 3 keer goed gegaan. En nu gaat het weer voor de zoveelste keer fout. De medewerker van OZF beroept zich op hun voorwaarden ( of dit klopt is nog maar de vraag). Ik beroep me op een specifieke afspraak met mij. OZF ACHMEA WANNEER LEER JE EENS OM JE AAN GEMAAKTE AFSPRAKEN MET JE KLANT TE HOUDEN.

Gewenste oplossing

OZF ACHMEA WANNEER LEER JE EENS OM JE AAN GEMAAKTE AFSPRAKEN MET JE KLANT TE HOUDEN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zorgverzekeraar OZF hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zorgverzekeraar OZF?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen