Klacht ZOwonen: oplichting

evvy

ik heb een boete gekregen van 300 euro ik had na de bezichtiging toegezegd door enthousiasme maar besefte dat ik invm mijn rug hernia de woning niet kon aan nemen omdat ik de trappen niet zo vaak op en af kon en heb gelijk de dag erna gebeld maar kon niet meer weigeren en moest 300 euro betalen boete ik heb gebeld en gevraagd voor een tegemoetkoming voor ze in de kosten omdat ze al een naam plaatje en een nieuw slot hadden besteld, maar kreeg deze niet toen ik vroeg voor deze dan wel aan mij te overhandigen zeiden ze dat dat ook niet mogelijk was en ook geen offerte van de kosten ik ben best bereid om voor die dag de kosten te betalen maar er is geen overleg mogelijk met deze mensen en als ze zeggen terug te bellen moet je zelf weer contact opnemen verder heb ik op papier staan dat ik een medische beperking heb gr R,everaerts ik wist niet dat je niet mocht weigeren na de bezichtiging en heb netjes afgebeld !voel me in de maling genomen.

tegemoetkoming in de kosten en graag een overzicht en mijn slot sleutels en naamplaatje of compensatie

Wij vinden dat ZOwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ZOwonen?