Klacht ZOwonen: opzichter van deze woningcorporatie en de aannemer laten totaal niets van zich horen

Eduard

Ma. 16-11 sleutel gekregen voor een woning van woningcorp. ZoWonen Sittard. Opzichter Hr.Grasmeijer deed de oplevering en de sleuteloverdracht. Snel kwam naar voren dat de aannemer die de renovatie had uitgevoerd de woning NIET bezemschoon had opgeleverd. Ook is een tegel in de keuken kapot en een hardstenen dorpel in de gang beschadigd. De opzichter noteerde dit en zou het doorgegeven a.d. aannemer. Ik ben een leek op technisch bouwgebied en in de loop van de week erna zag ik dat plinten in de keuken en de gang niet volledig zijn aangebracht, de helft werd niet opgeleverd. Ook het plafond van de woonkamer is niet verfklaar opgeleverd. Toen ik dit plafond had gewit met goed dekkende latex kwam het na een paar uur los. Navraag bij de bouwmarkt liet zien dat het plafond niet voorzien is van een hechtlaag. Nu moet alles eerst afgeschuurd worden en daarna een hechtlaag aanbrengen. Ik heb alles gemeld per mail en telefoon a.d. opzichter en aannemer maar zij reageren totaal niet.

Ik wens dat de opzichter en de aannemer heel snel alle openstaande punten oplossen, alles is bekend gemaakt via mail en telefoon, ook heb ik een officiele klacht ingediend bij ZoWonen te Sittard.
Aangezien ik in de tussentijd een aantal zaken zelf heb moeten oppakken en daar ksoetn voor heb moeten maken en verlof voor heb moeten opnemen wens ik een schadevergoeding in de vorm dat de woningcorporatie gratis een douchecabine gaat plaatsen als vergoeding in natura

Wij vinden dat ZOwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?