Klacht ZOZIZA B.V.: Het in gebreke blijven van de levering van 20 zonnepanelen van een waarde van 8385 euro.

BlauweLotus

Op 13 juni 2019 zouden we 20 zonnepanelen geplaatst krijgen. Voor een waarde van 8385 euro. De offerte is getekend en het bedrag was overgemaakt. Contactpersoon Michael Geurts gaf later aan dat deze datum niet kon doorgaan, wantzijn vader was gestorven. De datum werd verschoven naar 17 juni. Ook die datum ging niet door vanwege 'personele problemen en een tekort aan personeel'.

De plaatsingsdatum werd verschoven naar maandag 15 juli 2019 om 08:00 uur. Het lukte in de dagen voor 15 juli niet om contact met Zoziza te krijgen (we hadden afgesproken dat ons dak nog definitief geïnspecteerd zou worden). Op 15 juli kwamen er dan ook geen zonnepanelen (zonder bericht van Zoziza). Op woensdag 17 juli gingen we op vakantie. (Vrijdag 9 augustus waren we weer terug).

Op 16 juli hebben we contact gekregen (via oud-administratief medewerkster Jolanda Drees) met Roland Kamouh. Hij gaf aan dat hij een zakelijk conflict had met zijn compagnon, maar hij beloofde het voor ons op te lossen. Na terugkomst van mijn vakantie in augustus, kregen we geen contact meer en de melding dat het telefoonnummer van Roland niet meer bereikbaar is. Michael Geurts is ook niet meer bereikbaar.

Contact gehad met de KvK op 14 augustus. Daaruit blijkt dat er ook geen adresgegevens meer bekend zijn van Zoziza.

We zouden graag hulp krijgen bij het terugkrijgen van het bedrag van 8385 euro (incl. BTW).

Het lukt helaas niet om de getekende offerte toe te voegen. We willen het graag namallen als u dat wenst.

Wij vinden dat ZOZIZA B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ZOZIZA B.V.?