Klacht ZOZIZA B.V.: Zoziza BV heeft het door ons betaalde bedrag terug gestort. Is de overeenkomst daarmee ontbonden?

Marie-chantalvan thiel

Zoziza BV schijnt een frauduleuze organisatie te zijn van Roland Antonio Willem Kamouh. Dit schijnt geen onbekende te zijn in de wereld van oplichting en fraude. Dit wisten wij niet.
Sinds 3 weken krijgen wij op geen enkele wijze contact met dit bedrijf. De website is uit de lucht, alle telefoonnummers die we hebben onbereikbaar en op mails wordt niet gereageerd.
Wij hebben een overeenkomst met dit bedrijf voor de levering en plaatsing van de zonnepanelen. Nu hebben wij ineens het betaalde bedrag teruggestort gekregen. Wij gaan er dus van uit dat Zoziza BV afziet van levering en plaatsing en dus de overeenkomst nietig verklaard heeft. Echter zeker weten we dit niet.

Nu Zoziza BV het betaalde bedrag aan ons overgemaakt hebben voor de levering en plaatsing van zonnenpanelen, willen wij graag een bevestiging ontvangen vanuit vanuit Zoziza BV dat zij inderdaad afzien van levering en plaatsing van de zonnepanelen en de overeenkomst nietig verklaard hebben.

Wij vinden dat ZOZIZA B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marie-chantalvan thiel
Niets meer van Zoziza vernomen. Heb uiteindelijk naar alle mailadressen die van Zoziza bekend zijn een bericht gestuurd dat, als zij niet binnen 5 dagen reageren, ik ervan uit ga dat zij afzien van de overeengekomen levering en plaatsing van de zonnepanelen. En je raad het al......niets meer van ze vernomen!!!

Ook een klacht indienen over ZOZIZA B.V.?