Klacht Zstofzuiger: Z-stofzuiger laat niks meer van zich horen

Klachtnummer
# 163170
Gebruiker
Wn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ongeveer een half jaar geleden een stofzuiger bij Z-stofzuiger besteld. Deze heeft het een paar maanden prima gedaan, maar is daarna stuk gegaan. Hij zoog niet goed meer.
We hebben z-stofuiger hierover een mail gestuurd en toen werd ons verteld dat wij de stofzuiger op eigen kosten moesten versturen naar hun leverancier.
Hierop heb ik z-stofzuiger er op gewezen dat bij gebreken de verkoper verplicht is ook de verzendkosten te dragen. Dit geld zouden wij dan terugkrijgen wanneer de stofzuiger bij de leverancier binnen was.
We zijn inmiddels echter 2 maanden verder en hebben nog steeds geen vervangende stofzuiger, of ons geld voor de stofzuiger plus de verzendkosten terug.
Z-stofzuiger reageert ook niet meer op e-mails.

De oplossing

Geld terug. Zowel het geld dat betaald is voor de stofzuiger als de verzenkosten gemaakt voor het versturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zstofzuiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties