Opgelost door Zuiver: Dure Alagon eettafel van merk Zuiver (Dutchbone) deugt niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 391746
Gebruiker
A. Mulugheta
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Begin augustus 2019 ontvingen wij (2 weken te laat waarvoor een bosje bloemen) onze tafel. Ongeveer 2 weken later bemerkte wij dat de noesten op de tafel begonnen op te zwellen. Dit leek ons niet te kloppen omdat het gaat om een gelakte fineertafel. Wij belde direct met Zuiver in Loods5 in Zaandam en kregen te horen "Het is een deugdelijk product en wij kunnen hier niets aan doen" zonder maar om een foto te hebben gevraagd.

Bij toeval worden wij diezelfde avond gebeld door Maarten Kraay (retail manager Zuiver) die op zoek was naar een andere klant ook i.v.m. vertragingen bij het leveren. Mijn man vertelde hem wat er bij ons aan de hand was en kreeg het advies een mailtje te sturen naar hem. Dit hebben wij gedaan, twee weken later nogmaals, helaas.. tot op heden geen reactie.

Kortom, wij hebben de stevige Alagon tafel van Dutchbone met een prachtige blad van luxe notenhout fineer gekocht en na twee weken

Gewenste oplossing

Wij willen de tafel omruilen voor een die wel deugdelijk is.
Geboden oplossing
De tafel is omgeruild.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Zuiver
    Datum
    Bester meneer/mevrouw Mulugheta,

    Allereerst excuses voor de bijzonder late reactie. Uw bericht op Klachtenkompas heeft erin geresulteerd dat de beide email berichten van uw man in onze spam-box gevonden zijn.
    Antwoord op die emails is inmiddels verzonden.
    Een nieuw tafelblad wordt klaar gemaakt voor verzending. Naar verwachting wordt het blad nog deze week bij u bezorgd.

    Ik houd u op de hoogte.

    Mvg,
    M. Kraay
  2. Auteur
    A. Mulugheta
    Datum
    Dank voor uw reactie. Wij wachten het af.
  3. Auteur
    A. Mulugheta
    Datum
    Hartelijk dank voor de goede afhandeling van de klacht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zuiver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen