Opgelost door Zuiver: Dure Alagon eettafel van merk Zuiver (Dutchbone) deugt niet.

A. Mulugheta

Begin augustus 2019 ontvingen wij (2 weken te laat waarvoor een bosje bloemen) onze tafel. Ongeveer 2 weken later bemerkte wij dat de noesten op de tafel begonnen op te zwellen. Dit leek ons niet te kloppen omdat het gaat om een gelakte fineertafel. Wij belde direct met Zuiver in Loods5 in Zaandam en kregen te horen "Het is een deugdelijk product en wij kunnen hier niets aan doen" zonder maar om een foto te hebben gevraagd.

Bij toeval worden wij diezelfde avond gebeld door Maarten Kraay (retail manager Zuiver) die op zoek was naar een andere klant ook i.v.m. vertragingen bij het leveren. Mijn man vertelde hem wat er bij ons aan de hand was en kreeg het advies een mailtje te sturen naar hem. Dit hebben wij gedaan, twee weken later nogmaals, helaas.. tot op heden geen reactie.

Kortom, wij hebben de stevige Alagon tafel van Dutchbone met een prachtige blad van luxe notenhout fineer gekocht en na twee weken

Wij willen de tafel omruilen voor een die wel deugdelijk is.
De tafel is omgeruild.

Zuiver
    Bester meneer/mevrouw Mulugheta,

Allereerst excuses voor de bijzonder late reactie. Uw bericht op Klachtenkompas heeft erin geresulteerd dat de beide email berichten van uw man in onze spam-box gevonden zijn.
    Antwoord op die emails is inmiddels verzonden.
    Een nieuw tafelblad wordt klaar gemaakt voor verzending. Naar verwachting wordt het blad nog deze week bij u bezorgd.

Ik houd u op de hoogte.

Mvg,
    M. Kraay
    A. Mulugheta
    Dank voor uw reactie. Wij wachten het af.
    A. Mulugheta
    Hartelijk dank voor de goede afhandeling van de klacht.

Ook een klacht indienen over Zuiver?