Klacht Zumo-international.com: Geen vervanging voor kapot product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522618
Gebruiker
Dennis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, Ik heb een shirt besteld. Deze was bij aankomst kapot. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf, die zeiden stuur maar terug en we sturen je een nieuwe. Heb ik gedaan. Maar nu moet ik een hogere prijs betalen dan ik eerste instantie had en ik moet verzendkosten betalen. Het voorstel kwam van dit bedrijf zelf en nu moet ik meer betalen.

De oplossing

Het shirt voor de prijs waarvoor ik het de eerste keer heb gekocht en geen extra verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zumo-international.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zumo-international.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen