Klacht Zuperio.com: Wel laten betalen , maar niet leveren...

Klachtnummer
# 451927
Gebruiker
Kersenbloesem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 tasjes besteld , betaald , maar nog nooit ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd.

De oplossing

Geld terugstorten of toch leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zuperio.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zuperio.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen