Klacht Zuurzakbladeren.com: Geen levering product

Klachtnummer
# 185430
Gebruiker
Kaatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 augustus jl. heb ik 3 zakjes zuurzakbladeren bij u besteld (bestelnummer 1471529582133) en van tevoren betaald (45,25 euro). De 2 weken daarna heb ik, omdat ik niets ontving, diverse pogingen gedaan contact met jullie te krijgen (2 keer via de e-mail en 2 keer telefonisch), maar er wordt nergens op gereageerd. Op 31 augustus jl. heb ik jullie daarom een aangetekende brief verstuurd, met daarin het verzoek tot ontbinding van de koop en dientengevolge het terugstorten van de gedane betaling. Ook hierop heb ik niets gehoord noch ontvangen.
Ik vind dit vreemd en onbegrijpelijk, dat jullie zo onzorgvuldig met een klant omgaan. Ik vind dit een serieuze klacht waard.

De oplossing

Ik zou heel graag een reactie willen, met uitleg en excuses.
Daarnaast wil ik dus mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zuurzakbladeren.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zuurzakbladeren.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen