Klacht Zuyderduin Installatiebedrijf: Slechte communicatie/ service

Klachtnummer
# 126534
Gebruiker
D.J. Schenkeveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een aanvraag in juni wordt ik maanden lang aan het lijntje gehouden en uiteindelijk in september pas ingelicht dat ze niet in de regio aan het werk gaan.

Er wordt beloofd dat een datum en tijdsblok verzonden wordt als de planning klaar is, echter er volgt nooit een datum laat staan een tijdsblok.

Heel slecht gecommuniceerd vanuit dit bedrijf, zeg dit dan direct.

De oplossing

Nakomen wat men beloofd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zuyderduin Installatiebedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zuyderduin Installatiebedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen