Opgelost door Zwaluwcomfortsanitair: niet reageren op annulering order binnen de wettelijke termijn die daarvoor staat

content Opgelost
M. Smeets

Mijn klacht is dat ik na ondertekening van een overeenkomst met het bedrijf Zwaluw Comfortsanitair er binnen de wettelijke herroepingstermijn op diverse manieren getracht heb de order te annuleren. Ik heb de overeenkomst thuis tijdens het bezoek van een adviseur getekend. Een dag later kreeg ik spijt en besloot gebruik te maken van het herroepingsrecht. Dit werd mij geadviseerd door de consumentenbond. Ik heb telefonisch contact gehad met het bedrijf en bij dit gesprek ook aangegeven dat ik de order annuleerde met gebruik making van het herroepingsrecht. Ik heb de annulering doorgegeven via een servicebericht. Ook via mijn eigen email en met een aangetekende brief. Deze werd ongeopend geretourneerd door Post.nl, met als mededeling niet opgehaald.

Mij berichten dat de order geannuleerd is.
Ik heb een bericht via de mail dat de annulering is binnen gekomen en dat dat doorgezet wordt naar de administratie. Ik weet niet of dat voldoende is als reactie. Volgens de juridische afdeling van de Consumentenbond zou de mailreactie voldoende moeten zijn..... Verder heeft het bedrijf niets meer laten horen. Vandaag was de geplande werkdag. Ik heb niets gehoord van de firma. Dus bij deze verklaar ik de klacht als opgelost.

Wij vinden dat Zwaluwcomfortsanitair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zwaluwcomfortsanitair?