Wij vinden dat Zwaluwcomfortsanitair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Zwaluwcomfortsanitair: niet reageren op annulering order binnen de wettelijke termijn die daarvoor staat
Details
Klacht
Mijn klacht is dat ik na ondertekening van een overeenkomst met het bedrijf Zwaluw Comfortsanitair er binnen de wettelijke herroepingstermijn op diverse manieren getracht heb de order te annuleren. Ik heb de overeenkomst thuis tijdens het bezoek van een adviseur getekend. Een dag later kreeg ik spijt en besloot gebruik te maken van het herroepingsrecht. Dit werd mij geadviseerd door de consumentenbond. Ik heb telefonisch contact gehad met het bedrijf en bij dit gesprek ook aangegeven dat ik de order annuleerde met gebruik making van het herroepingsrecht. Ik heb de annulering doorgegeven via een servicebericht. Ook via mijn eigen email en met een aangetekende brief. Deze werd ongeopend geretourneerd door Post.nl, met als mededeling niet opgehaald.Gewenste oplossing
Mij berichten dat de order geannuleerd is.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.