Klacht Zwembadenwebshop.nl: Stiekem tussentijds prijs aangepast. Laaielichters zijn dit.

Klachtnummer
# 530496
Gebruiker
Jean
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een zeer slechte ervaring met zwembadenwebshop.nl gehad.
Ik wilde een eco10 warmtepomp kopen die op hun website stond voor 795,-
Ik heb gevraagd of deze op voorraad was en naar ons adres in het buitenland verzonden kon worden, maar dat konden ze niet.
De pomp was wel op voorraad (Fleur).
Dus ik transport geregeld in Nederland zodat de pomp later naar ons zou komen.
Tussendoor nog contact gehad en de pomp kon ik dan via de webshop bestellen.
Ga ik bestellen . . . . . Pomp ineens 925,- euro gemaakt. Wat een laaienlichters deze mensen.
Uiteraard weer contact gehad met ene Brenda die doodleuk mailt dat het er een misverstand was en dat een nieuwe voorraad pompen ineens duurder waren geworden.
De pomp was 2 dagen eerder gewoon op voorraad dus een gelogen verhaaltje.
Als je als bedrijf zo zaken moet doen, kun je er net zo goed mee stoppen. Erg triest.
NOOIT iets bij deze lui kopen zou ik zeggen. Zie ook alle andere reviews. Je bent gewaarschuwd!

De oplossing

Niets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zwembadenwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zwembadenwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen