Klacht Zwemschool druppels: aangeboden diensten worden niet zorgvuldig nagekomen

Klachtnummer
# 15779
Gebruiker
Dagmar Keim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon Felix (6) heeft 2 jaar zwemles bij de zwemschool Druppels in Diemen gehad. De zwemschool werkt mee een kinderbadjes en het banenbad. In het begin groeide mijn zoon snel. Hij bleef echter buiten proportie lang in het beginnersbadjes (meer dan 1 jaar). Ondertussen haate mijn zoon zwemles en begon zijn ontwikkeling te stagneren. Wij vroegen de zwemmeesters wat er aan de hand was. De zwemmeesters zagen geen problemen en vonden hem goed ontwikkelen. Wij vertrouwden deze informatie echter niet, omdat de vaak wisselende meesters meestal (na 2 jaar) niet eens wisten wie Felix eigenlijk was. Daarom vroegen wij ook bij de eigenaar van de zwemschool per mail om na Felix te kijken, zonder reactie.
Op die dag dat Felix groepje voor het afzwemmen werd geselecteerd werd hij uit zijn groepje gehaald en zonder enige toelichting terug geplaatst naar het beginnersbadje. Dit was voor hem erg degenereerend. Wij zijn toen gestopt met zwemles en hebben het resterende geld terug gevraag (70 euro). De zwemschool heeft dit geweigerd.
Wij hebben klachten over de manier van monitoring van het vooruitgaan van kinderen, de slechte terugkoppeling van informatie en de onprettig toon die hierbij werd gebruikt.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zwemschool druppels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zwemschool druppels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen