Klacht Zwitserleven: te lang wachten met uitkeren van afgekochte beleggingsverzekering.

peter

21 oktober is onze hypotheek overgeslagen naar een andere geldverstrekker. De zwitserleven beleggingsverzekering kwam hierdoor te vervallen. 18 november brief gekregen met afkoopofferte aanbieding. Wij zitten nu nog steeds te wachten tot ze uit betalen. Elke keer als ik bel krijg ik een ander antwoord. Eerst zou het 20 werkdagen duren. Dus met een beetje geluk zou het voor de kerst binnen zijn. Helaas.. vandaag 5 januari weer gebeld. Het zijn nu 30 werkdagen wachten geworden. Half januari wordt het nu volgens de meneer aan de telefoon. Ze lopen achter en hebben te weinig mensen om dit snel te kunnen doen. Ondertussen schrijven ze nog op 1 januari 130 euro poliskosten af, terwijl die allang afgekocht is. Ik vind het schandalig dat ze zolang ons geld vasthouden.

Deze week het geld overmaken.

Zwitserleven
    Goedemorgen,Bedankt voor het melden van je klacht. Ik heb deze afgelopen week doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Zodra ik van hen reactie heb, zal ik contact met je opnemen.Met vriendelijke groet,
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Zwitserleven?