Klacht Zylom gamehouse: Funn Pass

Klachtnummer
# 175406
Gebruiker
Mandyjeroense
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heb ik een account aangemaakt op Zylom.com. Hier heb ik ene funn pas aangevraagd. Zodra dit was gebeurd en ik mijn 1 cent via internet bankieren heb betaald, kon ik niet meer inloggen. Er werd aangegeven dat mijn wachtwoord niet juist zou zijn. Vervolgens heb ik meerdere keren een link aangevraagd om mij wachtwoord tw veranderen, toen gaf de website aan dat de link niet geldig was. Dit is een keer of 6 achter elkaar gebeurd. Vandaag is wel de maandelijkse premie van 9,99 afgeschreven. Ik heb dit terug geboekt en het rekening nummer geblokkeerd. Ik wil mijn abbonement bij deze opzeggen en hoop dat het hierbij blijft!

De oplossing

Opzegging funn Pass en geen afschrijvingen via bank!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zylom gamehouse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties