Klacht Zylom gamehouse: onterecht incasso afgeschreven door Zylom

Mausehv

In maart en mei van dit jaar is een bedrag van 9,99 euro van mijn rekening afgeschreven door Zylom games (via Global Collect).

Ik heb geen fun pass of iets anders van Zylom aangeschaft en zeker nergens mijn rekening nummer ingevuld voor Zylom.
Ik heb via hun site een bericht naar helpdesk gestuurd maar daar heb ik geen kopie van ontvange (wat ze wel beweren op hun website). Ik kon alleen de mei betaling storneren, voor maart was ik te laat. Ik ben benieuwd hoe Zylom gaat reageren.

Ik heb een ongelezen mail (december 2015) in mijn email inbox kunnen vinden van Zylom met daarin een username voor mij en een link om mijn registratie te bevestigen. Die link heb ik nooit aangeraakt. De mail is ook geadresseerd aan"Speler" dus ze weten mijn naam niet, alleen mijn email adres want dat zit in hun username verwerkt. Daarna zie ik nog een ongelezen mail met herinnering om mijn account te activeren. Nooit gedaan.

MIjn advies: bezoek de site niet en speel er geen 'gratis' spellen.

geld retourneren en stoppen met afschrijven.

Wij vinden dat Zylom gamehouse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!