Klacht ZZPbond: slecht stucwerk en absoluut geen service (geen gehoor geven)

hans257

2 dagen vrijgenomen (vrijdag en zaterdag) van werk voor niks omdat stucadoor niet op komt dagen. Vervolgens is de werknemer van de ZZPbond ineens niet bereikbaar en reageerd deze niet meer. de Maandag erop wordt er gereageerd met excuses en worden er 2 stucadoors gestuurd. Na 8 uur gestucadoord te hebben en een andere dag nog 2 uur lijkt het stucadoors werk nergens op en blijkt alles niet waterpas en haaks te zijn. ZZP bond geeft aan dat het stucadoorwerk zeer slecht is en zal een andere stucadoor sturen die het zou oplossen. Dinsdag weer vrijgenomen en vervolgens komt de stucadoor die het slechte werk heeft geleverd. Na bellen gaven ze aan dat het niet klopte maar vervolgens zijn ze niet meer te bereiken en bellen ze mij zoals beloofd ook niet meer terug

Ik ben door de slechte planning van de ZZPbond 3 vrije dagen kwijt voor niks (niet op komen dagen van de stucadoors) vervolgens zit ik nu met een niet gestuucte keuken waar geen keuken in kan doordat niks recht is of haaks. Doordat de keuken nogmaals gestuuct moet en eerst stucwerk verwijderd moet worden heb ik een kostenpost van 160 euro, Naast de schadekosten wil ik mijn aanbetaling van 79 euro terug en akkoord krijgen dat ik het slechte stuucwerk niet hoef te betalen (400 euro).

ZZPbond
    Geachte familie Smits,

Wij hebben voor u een ZZP'er benadert zodat uw klus uitgevoerd kon worden. Wij hebben dit met de uiterste zorg gedaan. Helaas heeft dit bij u niet tot het juiste resultaat geleid. Ook (de poging tot) het herstel van de betreffende stukadoor was niet zoals u van ons hoort te verwachten. Wij hebben getracht tot een oplossing te komen met de stukadoor, echter dit was ons inziens niet afdoende. Dit is wel de reden dat de reactie even op zich liet wachten.

Wij zijn het dan ook eens met uw oplossing. Voor de afhandeling hier van hebben wij persoonlijke informatie welke wij moeten controleren met u. Ik wil u verzoeken contact op te nemen om dit verder af te handelen. Dit kan per 085 4000820 of support@zzpbond.nl.

Onze excuses voor de bij u ontstane overlast. Wij hebben onze werkwijze aangepast en de betreffende ZZP'er geroyeerd als lid. Ondanks uw teleurstelling hopen wij door deze oplossing uw schade enigzins te beperken. Bedankt voor de mogelijkheid dit te herstellen.

ZZPBond.nl
    Beste,
    Ik ben blij te horen dat mijn klacht aangehoort wordt en dat er naar een oplossing gezocht wordt, maar vind het wel vervelend dat er geen contact meer is gezocht en dat ik als resultaat zelf een andere stucadoor heb moeten vinden. Ik heb nog 2 weken gewacht op een reactie van de eigenaar van de zzpbond die mij zou terugbellen en van ene Tom H maar hierna had ik het vertrouwen verloren.

Het zoeken naar een andere stucadoor viel nog erg tegen omdat het repareren van stuckwerk kenelijk door de meeste stucadoors niet als het leukste werk wordt bevonden. Daarnaast heb ik nog geprobeert om met de stucadoor van de zzpbond zelf een oplossing te vinden omdat ik namelijk het extra werk dat ik heb laten uitvoeren direct moest betalen. Voor het stucen van de WC heb ik 200 euro contant betaald en ik heb dit ook niet terug gevonden in het factuur van jullie. Net als de keuken is de Wc een nog ergere ramp geworden. In totaal zijn mijn onkosten:
    - 3 vrije dagen ingeleverd voor niks (voor het niet komen opdagen op afspraken van de stucadoor.
    - 200 euro reparatiekosten van het stucwerk (factuur aanwezig)
    - 200 euro voor het stucen van de wc
    - 70 aanbetaling zzpbond
    - factuur 400 euro zzpbond
    Ik hoor graag van jullie welke kosten willen jullie voor mij willen dekken en tot welke oplossing we kunnen komen. Mochten jullie nog het voorbeeld willen heb ik foto's en is de wc nog in de staat hoe de stucadoor het heeft afgeleverd. Het is mij inderdaad dik in de kosten gaan zitten en daarnaast heb ik nu al 6 weken geen keuken .
    Hans Smits
    hans257
    Jullie hebben aangegeven dat ik moest reageren via de email of telefoonnummer om tot een oplossing te komen maar ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad. Indien ik niet een nieuwbericht stuurde zou de klacht worden gesloten vandaar dat ik nogmaals reageer. Als ik weet dat jullie tot een aanvaarbare oplossing komen zal ik deze klacht met een goed gevoel sluiten.
    Mvg hans

Ook een klacht indienen over ZZPbond?