Problemen met betalingsverkeer? Verkeerd geïnformeerd? Klantenservice onbereikbaar?

Klachtenkompas stuurt jouw klacht direct door naar de klantenservice van de bank waar jij een probleem mee hebt. Doordat veel banken reageren op Klachtenkompas, is jouw klacht vaak snel opgepakt en beantwoord. Stuur ook je klacht in als de bank nog niet reageert op Klachtenkompas en op die manier stimuleren we hen om klachten op te pakken.

Recente klachten: Meld hier een klacht over jouw bank

  1. Gebruiker1530277516 plaatst klacht over ABN AMRO

    Tijd
    Klacht
    nvt

Los een probleem op met Klachtenkompas...

15 bedrijven aangesloten

Geef de bank de kans om het op te lossen

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.

111.094

opgeloste klachten

5.263

actieve bedrijven

Plaats een klacht over...

Top opgelost

  1. ABN AMRO
    score
    4.9
    aantal
    103 beoordelingen
  2. Rabobank
    score
    4.6
    aantal
    43 beoordelingen
  3. ING Bank
    score
    3.5
    aantal
    573 beoordelingen

Top niet opgelost

  1. LCL Bank
    score
    1
    aantal
    klachten

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen