Probleem met abonnement opzeggen? Gedoe met de factuur? Klantenservice onbereikbaar?

Klachtenkompas stuurt jouw klacht direct door naar de klantenservice van de provider waar jij een probleem mee hebt. Doordat veel bedrijven reageren via Klachtenkompas, wordt jouw klacht vaak snel opgepakt en beantwoord. Stuur ook je klacht in als het bedrijf nog niet reageert op Klachtenkompas en op die manier stimuleren we bedrijven om klachten op te pakken.

Recente klachten: Probleem met je provider?

Los een probleem op met Klachtenkompas...

414 bedrijven aangesloten

Geef het bedrijf de kans om het op te lossen

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.

109.588

opgeloste klachten

5.133

actieve bedrijven

Plaats een klacht over...

Top opgelost

  1. Simpel
    score
    6.7
    aantal
    128 beoordelingen
  2. VidaXL.nl
    score
    6.5
    aantal
    282 beoordelingen
  3. KPN
    score
    6.2
    aantal
    561 beoordelingen
  4. BEN
    score
    6.1
    aantal
    32 beoordelingen
  5. T-Mobile Mobiel
    score
    5.9
    aantal
    186 beoordelingen

Top niet opgelost

  1. Ziggo
    score
    383
    aantal
    klachten
  2. Tele2
    score
    198
    aantal
    klachten
  3. Vodafone
    score
    158
    aantal
    klachten
  4. UPS
    score
    145
    aantal
    klachten
  5. Ikea
    score
    133
    aantal
    klachten