Storing internet? Geen tv-signaal? Telefonisch onbereikbaar?

Klachtenkompas stuurt jouw klacht direct door naar de klantenservice van de provider waar jij een probleem mee hebt. Doordat veel bedrijven reageren op Klachtenkompas, is jouw klacht vaak snel opgelost. Stuur ook je klacht in als het bedrijf nog niet reageert op Klachtenkompas en op die manier stimuleren we bedrijven om klachten op te pakken.

Recente klachten: Storing melden?

Los een probleem op met Klachtenkompas...

431 bedrijven aangesloten

Geef het bedrijf de kans om het op te lossen

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.

111.141

opgeloste klachten

5.266

actieve bedrijven

Plaats een klacht over...

Top opgelost

  1. Simpel
    score
    6.7
    aantal
    128 beoordelingen
  2. BEN
    score
    6.1
    aantal
    32 beoordelingen
  3. T-Mobile Mobiel
    score
    5.9
    aantal
    186 beoordelingen
  4. Telfort
    score
    5.9
    aantal
    163 beoordelingen
  5. T-Mobile Thuis
    score
    5.5
    aantal
    280 beoordelingen

Top niet opgelost

  1. Ziggo
    score
    383
    aantal
    klachten
  2. Tele2
    score
    198
    aantal
    klachten
  3. Vodafone
    score
    158
    aantal
    klachten
  4. UPS
    score
    145
    aantal
    klachten
  5. Ikea
    score
    133
    aantal
    klachten

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen